Ny mobil tack! :D

2010-09-22 @ 15:11:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå ja gott folk! =)
vad har ni för er för skiiit då?
Själv så har ja kollat lite utbildningar o sånt skit nyss.
och jag har verkligen beslutångest! fuck fuck skit helvete ungefär..

men iaf !
jag har smsat slut mina sms, fattar inte hur mkt jag smsar egentligen? hade fem dagar kvar o redan tagit slut på 3000 sms! sinnes alltså...
funderar även på att skaffa abbonemang, o få en sony ericsson x10 mini !
Min syster har en sån och jag gillade den skarpt. liten o skön. !! :D
e riktigt sugen på den iaf! får se hur de blir med den biten :D



vilken jävla skönhet! =)



Ikväll blir det dans! :D wiiihoooo ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback