Idol ;D

2010-09-15 @ 19:54:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

nu fick jag bara något i huvet!
jag har alltid undrat varför det är mycket lättare att träffa tjejer genom internet än killar? vad är det jag är så rädd för att träffa killar?....
tjejer är så mycket lättare och tryggare på ngt sätt? och ja fattar inte varför själv egentligen.
det är just bara första gången som e svår att ses. för jag är rädd vad de ska tycka om mig helt enkelt, men varför e ja inte lika rädd för o bli dissad av tjejer? hum :S
jävligt skumt detta.
det är därför jag träffar fler tjejer än killar helt enkelt. hum
men ändå blir jag oftast kär i killar. vilket helvete man kan ha då ! ^^

och nu till något helt annat. jag måste köpa tågkort imorgon. kommer bli fattig nu igen vafan!  men ja vill inte sitta hemma utan vill åka massa till malmö osv. även åka någon annanastans nästa vecka men var vet jag inte^^ hihi får se var man hamnar helt enkelt.

nej nu ska ja glo på idol!
så ha de fett nice.

ciiiiaooo !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback