Godkväll! :D

2010-09-15 @ 19:18:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ohh herregud, trodde inte de var en vecka sen ja skrev sist alltså. dålig stil av mig juuuh.
märks jag har gjort något varje dag typ! :)
HAr varit mestadels med vänner, i malmö då faktiskt. =) festat på helgerna, och så har jag fikat en massa med kompisar. gott gott. har även handlat på shock med Essi i måndags, var första gången ja träffade henne då och de var supertrevligt, innan dess var ja med mini på entre o då råka ja handla ett linne, sen på kvällen drog ja hem till tobbe för han skulle laga mat, de blev supergott... sen kolla vi två filmer och han drömde om vargar:D maha. neh de var mysigt värre.
jag e fan aldrig hemma, men idag har jag faktiskt det. men ja har sovit bort hela dagen, varit sjukt seg och inte orkat göra något alls. har kollat en film o de e fan de enda ja gjort idag mer än vaknat upp hemma hos anna tidigt imorse för att senare dra mig hemåt.


Men men...
Min mamma har fått nyckeln till sin lägenhet igår. så på lördag flyttar hon och min lillasyster till höör, och jag o pappa stannar kvar här i de stora huset. tror det kommer kännas väldigt ensamt dock : /
tror allt kommer att förändras nu... humm... aja hoppas det löser sig iaf.
så vill ngn komma på besök så får ni mer än gärna göra det! för tråkigt o vara ensam. gfaaahh!

har fortfarande inte blivit av med min jobbiga förkylning och huvudvärk. jobbigt som fan!!!!


Tänkte lägga upp en bild från i fredags faktiskt :)


bara för att jag ser ut som fan ! hahahahhaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback