Daaans! :D

2010-09-08 @ 15:25:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan! =)
Idag har jag inte gjort för mycket egentligen... mina dagar bara går förbi som fan. Och jag har inget liv, inget jobb ingen framtid eller något? gaah.
har varit ute o gått med mamma o kajsa, sen kastat lite kläder från garderoben. och blev helt fuckad i huvudet av att se så små kläder jag hade som passa mig förr. snacka om att ja gått upp i vikt så jävla mycket de senaste åren. och därför kom jag på att jag verkligen måste ta tag i mitt liv och ut o jogga varje dag. ska sätta mål och sånt nu fan.
vill gå ner 40 kg iaf. då lär jag bli nöjd med mig själv.
aja.

Ikväll blir det iaf dans. och det kommer bli kul.... fast just nu mår ja inte så bra, min hals e dum och kliar i sönder osv osv, helt trött i huvudet också. aja vill inte missa några danslektioner iaf så ska ändå dit. måååååste:D wiiiihooo...

imorgon blir det dejten, börjar bli lite smått nervös nu faktiskt;D aja hoppas de blir trevligt.

nu ska ja kila framför tvn.
orkar inte sitta här.
ciaoo gott folk =*) kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback