vad händer denna kära fredag?

2010-10-22 @ 13:27:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej
jaha ja.
då var det ju fredag igen! :D
har ingen aning vad jag ska göra idag, känner mig som en ensamvarg...
och mina sms tog slut för fyra dagar sen. klarar mig inte utan sms..haha sån mobilnörd jag är.
jag fattar fan inte hur 3000 sms kan gå slut innan 30 dagar... galet...

Jag vill iaf inte sitta ensam denna fredagen.. så får se vad som händer. vill nog bara ta de lugnt o festa satan imorgon istället på camillas 20 års fest:D

men imorgon kommer de bli fett kul tror jag. längesen man träffade folket där nu så =)


gaaaah....
hjälp. vad ska jag göra ikväll? blääää...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback