Rubrik är tråkigt.

2010-10-22 @ 17:56:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Denna dagen har gått ganska långsamt framåt för att vara en fredag, antar att det är för att jag inte har gjort så mycket idag;)
Just nu laddar jag min mp3spelare och lägger in lite ny musik. tråkigt med samma musik alltid. även om det är gammal musik för jag har ingen ny musik.... använder ju fan bara spotify om dagarna :P

ska snart dra mig till malmö, blir en lugn kväll =)
Ska till Filippa  o så blir de film o lite sånt trevligt :D kan vara nice med lite sällskap idag:D
jag längtar tills imorgon för då blir det som sagt FEST!
med härliga vänner :) <3

Aja denna helgen kommer väl springa iväg som alla andra.

men hoppas ni får en supertrevlig helg.

Kram på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback