Perfekt dag! :D

2010-10-28 @ 23:36:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej :)
Måste bara säga att denna dagen har varit sjukt perfekt! :D
åkte in till lund för att träffa Viktoria och sen drog vi vidare till malmö och gick på stan och snackade o hade det trevligt! Kul att träffa nytt folk ibland =).

Senare drog jag mig tillbaka till lund för att träffa Petra och Mini, blev att de skulle handla godis och sen blev det att sitta på espresso house med en kopp kaffelatte. Vi hade mycket att snacka om eftersom de var ett bra tag sen vi sågs. där satt vi och väntade på att rebecca skulle sluta jobba så att vi kunde dra till viggos för att äta goda hamburgare.
sjukt goda är dem. :D
Där satt vi i säkert mer än tre timmar och bara snacka en massa roliga minnen.
Tack tjejer för en underbar dag.
Sjukt nice att få skratta av sig lite ibland och ni gör det lätt för mig att må bra.

man saknar verkligen skoltiden när man är med er. hihihihi


Aja!! :D

Imorgon blir de nog bio eller annars har ja ingen aning vad som händer..... :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen o kolla tv eller ngt. är trött som fan så hoppas jag deckar eller ngt.
ha de fint alla söta människor
puss o kram ciaooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback