Lite frågor bara.

2010-10-14 @ 18:39:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Du heter: Sofia
Smeknamn: Soffi, Fia, Snurr

Låt som när du är ledsen sörjer till: För många

Beroende av: vänner, musik

Vad tror folk om dig? ingen aning. olika väl

Stämmer det? ngt kanske stämmer vad vet jag.

Vad får du oftast komplimanger för? ögonen.

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv och verkligen vågar stå för vem man är, det impar mig väl xD maha.
Brukar du skratta för dig själv? jävligt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nej ja kunde ju inte tyvärr, jobbar ju:/

Var bor du? Höör

Trivs du där? japp;D

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är, men oftast hej elelr ngt.

Vem ringde du senast? frida tror jag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer jag inte ihåg xD var inget viktigt direkt
Antal timmar sömn inatt: många.:P

Sov du ensam: mm:/

Brukar du komma i tid: oftast men med tåg är jag kass på att passa tider.
Hur känner du dig nu: seg, men blir väl piggare när ja kommer ut o ska trääääna.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: örk.

Vad saknar du: många. men mest närhet.

Hade du en bra kväll igår: var väl helt ok.

Favorit dryck på morgonen: vatten eller oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: alltid olika.

Är du blyg? Ibland :D
Sysslar du med någon idrott: Nej. men jag dansar o köra pass på gymmet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Är trött på den frågan nu.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka.

Är du nöjd med ditt liv: nja inte ännu men det kommer.

Är du bortskämd: haha lite japp
Vad gör du i morgon: ska träffa tina, sen på kvällen blir det antagligen fest i malmö... annars vet ja inte riktigt.

Vad är det värsta du vet? att älska ngn som inte älskar en tillbaka.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag verkligen <3

Vad är det finaste du fått? hum vetefan.
En speciell dag du minns: finns många dagar jag minns men kommer inte på ngn riktigt speciell just nu faktiskt.

Du samlar på: skit o mög ? haha

Vem ringer du när du är arg/ledsen: vill helst bara vara själv då så ringer ingen.
När grät du senast: humm.... vetefan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: humm, resa och köpa mig ett eget hem xD

Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: 2 jatack

Är du musikalisk? nejj

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: kan hända. ;D

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är gott med oboy. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 15:27:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback