Hur kan kärlek svida så mycket?

2010-10-20 @ 12:48:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet inte hur jag ska gå till väga.
Jag vet inte hur och vad jag vill göra med mitt liv längre.
Allting är svart. ett tomt hål som inte vill att jag ska få njuta mer.
Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.
alla minnen vill jag ta bort.
vill att jag ska må bra och tänka framåt istället för att stanna och titta bak på det dåliga.
vill bara slå ut min ilska på någon.

varför finns det ingen riktig kärlek för mig. :(
varför har man så många krav, varför inte få vara nöjd med det man har.
men ändå så ska man tänka att de alltid finns bättre. men om det inte finns bättre än de man hade förr?
hur funkar det då?
En massa tårar som vill ut men som inte kommer något vart!!!

Mitt liv verkar gå ut över timglaset?
bläääääääääääh.

Jag behöver närhet och tryggheten, har varit utan det alldeles för länge nu... snart ett helt jävla år sen jag fick känna mig riktigt lycklig.
hatar detta verkligen...... :/

jag önskar jag kunde hitta dig och du hitta mig. så allt blev bra igen.
happ..
</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback