En härlig måndag:)

2010-10-11 @ 14:08:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

hejsan gott folk.
Jaha nu har helgen sprungit förbi igen. och nu är det en måndag en härligt fin måndag. solen skiner och himlen är blå. myspys<3
i lördags var de en nice fest i skurup. var kul o träffa helt nytt folk o sånt. även om ja inte visste vad ja skulle prata om i början så flöt allt på som vanligt efter ett tag. :D
vissa blev aspackade o tänker på en speciell då. naaaw gumman då <3 hihi...
JAg blev väl lagom packad som vanligt.  men ja synd att festen slutade helt tidigt men bara för en viss tjej skulle däcka höhö.
men så kan det bli ibland :)

Tänkte dra till  höör snart o kolla skor o träningskläder. men mina pengar kommer inte in förens imorgon bhuu.
ikväll blir det spinningspass på 60 min. kommer bli svettigt o kul o dödligt. ahahahha...
har inte riktigt kondition för ett medelspass, hur fan tänkte vi när vi bokade egetnligen skulle nog ha tagit bas först ju. men men-.-. skyller på rebecca:P hennes fel
ahh....

Imorgon händer det en hel del, ska gå upp sjukt tidigt för ska vara i lund halv åtta o möta upp tina. sen blir de arbetsförmedlingen, fixa min tatuering o sen umgås me tina tills onsdag :D kommer nog bli supertrevligt.
kul o träffa nytt folk juuu :D

kommer åka runda massor fan. haha !

Nejfan. nu får ni ha det fint för ska dra till mammsen nu!
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback