Min tatuering <3

2010-11-24 @ 16:16:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tja
har tänkt på en sak , fan vad skönt det är att vara ensam ibland...
jag har äntligen fått ro över att vara själv, innan hatade jag att vara helt ensam men nu gillar jag läget och det är underbart! =)
nu vill jag mestadels bara vara för mig själv istället för att må bra av att vara med folk som de var förr. även om jag också gillar att umgås med vänner. Men innan klarade jag mig nästan inte en hel dag att vara själv. helt creepy ju...

Nu har jag tagit foto på min tatuering så här kommer tre ganska dåliga bilder dock. har tagit med min mobil så de får duga iaf.
Från tre olika vinklar....









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback