Livet!

2010-11-16 @ 23:12:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Livet är inte alltid lätt, men fan va kul man haft i sina dagar och tänk hur kul man kommer ha resten av livet.
livet är fan underbart ibland. och jag älskar alla mina underbara vänner och min familj.
de kommer alltid gå först !! =)

Innan idag tänkte jag tillbaka till högstadiet, önskar man kunde vara på den tiden igen.. då hade man inget man behövde tänka på mer än sin familj o sina vänner o skolan förstås men skolan var inte på så stort ansvar på som livet är nu.
jobb och framtid hur fan blir den?
oh sånt e bara jobbigt att tänka på!!!!

JAg vill bara leva livet en dag i taget o ta den som den kommer. men de ska inte vara smärtsamt som det ändå kommer bli i vissa tider.
aja....
msn har blivit ganska kul iaf när man snacka med vissa folk! =)


vet ni när ja vakna idag? alldeless för sent . inte förens halv tre idag vaknade jag, jag bara shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit en hel dag förstörd!!! inget vidare det alltså.
neh ni får ha de gutt så länge. har inte mkt att säga här idag!
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback