Kärlek på wonk ! :D

2010-11-06 @ 12:53:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjenare!
Ja de har hänt en hel del i mitt liv på sista tiden! :)
Eller ja jag har mestadels umgåtts med nice folk :D och det gillar jag....
i onsdags drog jag till malmö för att umgås med malin, mattias och jacob.. :) var mycket trevligt..... gick på stan, snackade och åt lite o sånt nice. sen satt killarna sig på game center och nördade sig i en timme då var jag och malin på triangeln o kikade lite.. : )
Sen bestämde jag mig för att stanna istället för o dra o träna, bara för att de var år sen jag träffade mattias xD osv osv..
blev att hyrde filmer o drog oss till jacob i svedala. kollade film o skratta o var ute o hängde haha.
Crazy kväll heltenkelt mycket skratt! <3<3
sen sov jag hemma hos malin, vi vaknade upp med att vi var förkylda och hade ont i halsen... gaaah!
Blev att jag var hos henne till fredag till o med:)
Vi umgicks med Niclas och två av hans killkompisar. vi drog och spelade biljard och bara umgicks. fyfan vad jag sög på det. hahaha men roligt var det =)
på kvällen blev det filmmys bara jag och malin =) hihihi...

Igår blev det att dra sig till eslöv för att fira min kusins 20 års dag! var trevligt det massa galenskaper och god mat.
jag var nykter för jag körde så pappa och min bror och jimmy fick dricka! ibland är jag duktig :)

Och ikväll blir det den efterlängtade kvällen WONK HALLOWEEN!! :D blodigt som fan ska de bli.
kommer bli underbart med helt underbart folk <3<33
Ni får ha en fin lördag.
pusshajs! :D

Kommentarer

Postat av: Jessica

Nice att du haft så mycket roligheter för dig!

Ses på Wonk ikväll biaatch! :D

2010-11-06 @ 13:45:19
URL: http://alltformangaganger.blogg.se/

Postat av: izzy

det kommer bli fett nice ikväll!! Fan vad jag längtar röven av mig :D

2010-11-06 @ 15:07:24
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback