Jag är dålig på rubrik!!

2010-11-18 @ 19:16:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj gott folk!

Igår hade jag de supertrevligt, då stack jag först hem till mini och där var anna också! blev att vi förfesta o hade de roligt. körde klunkar så ja alla blev fan fulla! ^^
sen åkte vi efter några timmar till malmö, vi skulle till etage tänkte vi oss! men jo där såg alldeles för mörkt ut så vi stack in till Centiliter & Gram istället, väldigt mysigt ställe enligt mig iaf.
där satt vi och drack cider o snackade massa träffade lite folk o sånt =)
Tack tjejer iaf för de var sjukt kul att festa med er igen, de var ju tider sen sist! ^^




Idag har jag städat en massa i huset och tvättat mina sängkläder! =) nice nice.
ikväll blir det film och mys ! kan inte klockan gå lite fortare nu?? =)


Det blev foton igår också men inte så många, men tog med min mobil så orkar inte lägga in de på datorn just nu! det återkommer jag väl med ngn dag =)

Nu får ni ha de fint!
ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback