Halloween på wonk i lördags :D

2010-11-08 @ 23:32:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
Nu är det så här, jag ska berätta lite smått om min lördagskväll/natt!! :D
Allt började med att jag stack med tåget till Malmö, med putte :) vi träffade marie på centralen sen drog vi vidare hem till anna för att börja förfesta lite smått. :)
Filippa kom också!! :D

Senare drog vi oss vidare hem till sofia, för att fortsätta förfesta innan wonk! ::)
HAde sjukt roligt och trevligt folk!!!
Sen drog vi till wonk, lång kö om man jämför hur de brukar vara!
Fick en jävla stämpel i pannan, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! inte snyggt!!!! :/
Dansade loss, drack o hade de trevligt med mina vänner! träffade awesome people! :D
Vlev fotad och filmad. fråga mig inte hur fan jag såg ut hahah...
kommer faktiskt nåra bilder här.!
MEn iaf sen råkade jag självklart tappa min mobil, de slutade illa. anna försvann som ja o putte skulle sova hos. hittade inte resten av folket. o jag leta sönder efter min kära mobil. putte hade ju inga cash! det slutade med att vi stack ifrån, jag gav upp!!!!
stack till anna, kom inte in ja hade glömt portkoden, vi hade tur vi kom in efter att ngn gick ut! :D ringde på annas dörr. ingen jävel öppnade :/ där stod vi o ville sova i en säng!
Ringde fan på som galningar fortfarande ingen anna. och vi kunde inte ringa ngn heller. snacka om sugigt.
vi la oss på trappuppgången för att försöka sova, ettt tag senare ringde puttes mobil, och det var från min mobil jag bara whaaaaaaaaaatafuck!:O
de var ngn som hade hittat den och som var så sjukt snäll som gav den tillbaka :) ! wiiiiiii fick dock gå runder o leta efter dem som fan, o ringa från massa folk vi såg på stan för att veta var de va så de inte stack därifrån!!
jag fick min mobil lite efter fem. vi drog sen in till annas trappuppgång igen, mådde illa som fan pallade inte ligga på de kalla golvet som var hårt som sten.
jag tyckte vi skulle ta morgontåget hem, så vi drog oss dit de gick dock inte förens 06.53 så stack typ halv sju därifrån. när vi väl kom fram var självklart tågen inställda som ja hade glömt bort... fick ta en bussjävel! kom hem halv nio ungefär.! Snacka om att jag var död. hade fan varit uppe över ett dygn. höll på o dööö! frös som fan o såg ut som fan! !!
haha. men roligt hade jag iaf ! en minnesvärd kväll!
de blev visst inte så kortfattat som jag hade tänkt mig! :) Sorry.
hoppas ngn pallade läsa iaf!

Pusshejs






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback