Gaykryssningen 2010 helt oförglömlig!!!

2010-11-15 @ 16:17:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj!!
Oj oj vad den senaste tiden har rusat förbi....
Ni som inte var på Gaykryssningen den 11 november missade något sjukt jävla awesome. ta mig tillbaka tack!!
detta ska verkligen göras om!!
DÄr hände en massa nice grejer och helt underbart folk <3
Ni som gillar sånt borde dra er dit nästa gång iaf.. . =)
Ni som känner mig kan ju se bilderna från kryssningen på min facebook !!
Ohhhhhh vad jag är lycklig...:)
Och ja de hände för mkt så tänker inte skriva vad som hände. palla det liksom ^^ det finns i mitt hjärta iaf!

Tänkte lägga upp ngn bild iaf ! =)

så hade så bra så länge gott folk puss.



Neeej fan dessa bilderna får ta och räcka! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback