En hel dag med Malin <3

2010-11-30 @ 17:50:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallojs!
hoppas det är bra med er alla =)
för med mig är det väldigt bra idag, fast helgen var kanske inte lika bra! ^^
i fredags var de fest hemma hos markus, ja de var trevligt såklart =)
lördagskvällen slutade med att jag fick maginfluensa. mindre kul! jävla skit hela helgen förstörd typ! blöööööööööh.
så min helg bestod av soffan och tvn o vilande. ganska skönt men ändå inte.... gaah

Idag har jag varit med Malin på Nova i Lund, riktigt kul var det.
jävla beslutångest jag hade för att bestämma vilka skor jag skulle köpa dock!! gaaaah blev ett par bruna stövlar och ett par svarta kängoraktiga skor :P sjukt heta enligt mig! =)
hehe...
sen blev det visst en jävla mössa också o två t-shirts till mig! och dregel säger jag bara på han killen!
vi bara snacka på och där jobba han! sjukt fin. tänker fan inte ens säga vilken affär jag menar då kanske ni smyger er dit o hittar honom fan hahaha:P
vi snacka om tatueringar o så visa jag min o blablabla... jaja kul var det iaf =) munnen gick igång iaf på en hög nivå.

blev att jag handlade klart mina julklappar också, för en gångs skull är jag sjukt tidigt ute! brukar vara några dagar innan julafton jag börjar handla sånt annars:P men nu e det fan överstökat, iaf till min familj! vetefan om de blir att byta med ngn kompis detta året. får se ! =) och pojkvän/flickvän har jag ju ingen heller så desto billigare jul blir det =) wiiihooo. jag brukar vara så generös mot mina partners när de gäller sånT! gaaah tur ja inte har barn. snacka om att jag hade handlat allt till dem! :P eller iaf mkt skit ^^

ohh snacka om att jag har mått illa idag också, jävligt jobbigt måste jag säga! undrar varför! :S

Nejfan borde börja uppdatera lite mer ofta på denna kära fina blogg! höhöhö.
okej jag skriver som om jag pratar. jag vet! men det e sån jag är sååååå jaaa ni får faktiskt stå ut med min dåliga svenska. Det är iaf bra om ni fattar min poäng med min blogg iaf! =)

Blir nog film o mys ikväll! kanske ngt sällskap, får se ! =)
Och imorgon blir det filmkväll hemma hos Anna stockholmare NR one! =)
kommer bli trevligt =)

Neh nu ska jag städa undan mitt rum lite o packa in resten av julklappaarna.
puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback