You don´t know me!

2010-05-18 @ 22:43:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag längtar tills den dagen då jag finner min stora kärlek, känns som om nästan alla gör det nu ju! Och jag står helt ensam, gah blir galen av ensamheten..........
Vill bara gråta ut i någons famn, men den finns inte!
Och mina tårar har nästan tagit slut för längesedan.

Känner mig så övergiven, fan varför var det inte jag som var så kall istället och bara gjorde som ja borde från första början! jävla helvete att de skulle få gå så långt!!!


Fan, ibland vill jag verkligen bara försvinna från allt, de hade varit så mycket enklare! Men jag vill inte vara så äckligt svag! men ändå vill jag? fan fan fan fan!

Så mycket ilska som finns kvar inuti mig fortfarande! Måte få ut det! Jag trodde du ville vara min vän ? fan så fel man kan ha ! Ångrar att jag träffade dig från första början! Känn på det du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback