Underbar dag<3

2010-05-10 @ 21:32:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måndagen snart slut!
Jaha ja då var det måndag, eller ja snart tisdag ju... =)
Idag har jag varit i malmö och umgåtts med Phanna <3, det var så jävla längesen vi umgicks så de var superroligt! Gick o shoppa lite, åt China box... sen drog vi en sväng in till Filip... O det var fan år sen ja träffade honom ! ^^ Men trevligt var det allt!
Tack Phanna för en underbar dag <3.

Imorgon har jag nog inte så mycket planer, ska nog in en sväng med min lillasyster till malmö iaf och senare på kvällen ska jag umgås med Phanna igen!! Måste ju passa på nu när hon väl är nere i skåne ju!
Sen på onsdag blir det maskeradfest hemma hos Izabella! =) det kommer bli toppen hoppas jag fan allt på ! =) Så får nog dra in en sväng till systemet också imorgon eller på onsdag! aja ;)

Oh måste fan in på taboo snart också eller hur fan de stavas ;) Lär mig aldrig ^^
Vill ha en piska och en massa andra fina grejer ;) jiiihooo! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback