Tjoho! :D

2010-05-03 @ 23:27:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej!
Idag är snart denna dagen över, måndag då japp!
Har varit ganska trevligt, vakna sent... busade med min systerdotter =) sötnosen NR 1 <3
Haha som jag skrattade!

Sen dammsugade jag hela vårt hus :P maha ! eller iaf på nedervåningen =) Det är inte ofta de händer ^^ så jag har varit duktig maha!

Sen tog jag bussen till Kristianstad och vidare till öllsjö? åt helvete typ ;) haha där träffade jag Bella =) Blev att vi kolla film sen drog vi till kristianstad o sen stack ja hem igen =) Var iaf ett tag =) trevligt var det iaf ! ^^
Hahaha du fick fina gräsfläckar jua hhaha:D


Imorgon ska jag till Malmö och träffa Izabella =)
Hoppas det blir trevligt :D men det tror jag nog det blir! =) Mysigt hoppas jag med på ^^ :$
Aja nu ska jag nanna o drömma en massa mys :)
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback