Siesta 2010 <3

2010-05-31 @ 17:58:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det då Måndag och igår kom jag hem igen från Siestafestivalen, i tisdags åkte jag dit pepp som fan...
Har hänt så jävla mycket och har träffat awesome people, dock så har de varit askallt på kvällarna och nätterna men vafan klagar man på det för när jag har haft sjukt roligt hela veckan.... Speciellt på tisdagen och lördagen! Aspackad de dagarna o de andra dagarna var jag ganska lollig! Men fyfan vad jag kommer komma ihåg dessa underbara dagarna... Nästa år gäller det igen! Och om en vecka bär det av till Sweden rock festivalen för att jobba o slita o supa o träffa mer underbara människor! =)
Jag älskar festivaler och dessa människor jag träffar iaf de flesta! =)
Finns så mycket jag vill berätta för er som har hänt men det kommer ta mig sjukt länge att skriva för de har hätnt något nästan hela tiden! =)

Massa pussar och kyssar och kramar, fyfan vad jag älskar singellivet kan fan inte bli bättre just nu!
Och glad att jag börjar se framåt igen.
Även om man saknar vissa goda stunder så ska inte de få förstöra mitt liv längre!

Aja SIESTA var bäst detta året hitintills, <3
Ni kan kolla bilder på facebook och bilddagboken om ni vill =)

Oförglömligt helt enkelt!
Kram på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback