Nu är snart helgen över :(

2010-05-23 @ 19:15:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha då var det söndag igen! Tiden bara rinner iväg som vanligt!
Man blir ju fan för gammal snart....
I fredags var jag med Martin på dagen, gjorde inget speciellt men men, sen drog vi till Veronica o sen skulle hon och jag dra oss hem till Rebecca =). Där blev det ananas i lite chillkväll =) Trevligt var det iaf.
Igår var det lördag o det gillade jag skarpt, kl 4 så åt jag och Rebecca middag och så drack vi vår första flaska vin, surt dock men de dög ;)
Sen blev de vår lilla egna förfest o sen drog vi ut på deras lilla trädgård för där satt Martina och Sofie och hade grillat, så snacka lite o sånt smått o gott! Sen jävlar kom Micke o Tobbe oo så drog vi oss vidare till Lundakarnevalen! PARTY
Där hände de en massa sjuka saker, och jag hade överballt! Jag var aspackad och levde loppan... träffade massa awesome people. Men de som var där som såg mig hade nog roligt över mig eller så tyckte de kanske att jag bara var allmänt störd eller jobbig? Jag skiter i vilket för jag hade roligt och ibland vill jag bjuda på mig själv och det kan man nog lugnt säga att jag gjorde igår, nästan allt för mycket alkohol haha.

Kullerbyttor och så testa jag att skejta! Det säger väl allt?
Sov hos en främling och vakna upp där o visste knappt var jag var! Fina grejer det alltså....
Ni ska bara veta hur min kropp är idag? Ont i ryggen och axlarna o lite i nacken, börjar nog bli för gammal! Tror jag ramla o slängde mig lite hur som helst igår fan! Aja om fyra år så gäller de igen, men då är man ju dock lite äldre o då lär man inte hålla på sådär ;)
På onsdag bär det av till efterlängtade SIESTAN! <3 Kommer bli sjukt roligt, jag älskar människorna på festivaler!!!!! :D Kommer bli bästa sommaren tror jag fan! Känner det på mig ;) Och singel på sommaren är det underbaraste som finns ! ;D

Tack och hej leverpastej! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback