Måndag ;)

2010-05-24 @ 12:38:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan!
Idag är det rätt kallt ute? humpf, aja!
Ska inte klaga på vädert hela tiden, antingen för varmt eller för kallt? haha.

Idag så kommer Emmelie på besök med hennes son Lukas, ska bli roligt för har inte träffat henne på jättelänge plus att jag aldrig har träffat hennes söta son ännu! =)
Får se vad vi hittar på med men blir nog inte så mycker mer än prat o sånt shiet.

Funderar på att börja jogga så smått varje dag, men fan va man kan vara seg på att bara börja göra det? Aja en dag ska jag ta tag i det iaf!

Och så funderar jag på om jag ska skita i att dra till psykologen på onsdag? fan känner att de kanske inte är min grej att snacka med en främling om mina kära problem, för det första hatar jag att prata om mitt liv för ngn alls och för det andra är det en kille.. jag har fan svårt att snacka känslor med någon ens:S Jag är rädd fan då.....
Får försöka ordna det på annat sätt kanske?
Lättare att skriva upp sina känslor ju, så får bli i min bok jag skriver istället så man kommer någonstans med livet?


Aja tjadå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback