Kärlek e fan inget för mig iaf;D

2010-05-14 @ 15:36:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag önskar att jag hade kunnat vara som vissa andra, att bara glömma en jävla idiot och sen leva loppan och bara kunna hitta en ny direkt? men fan va kasst läge, för jag blir inte bara kär i någon tomte så! nej jag har svårt med den biten, o ja vill inte heller ta första bästa! Aldrig i livet, helt enkelt får det komma när de kommer! jag letar inte ens, o jag kommer inte heller vilja leta! För det finns ändå ingen här för mig som jag vill ha som vill ha mig iaf! kärlek suger kuk och jag hatar det mesta med det!
Har för de mesta alltid hatat kärlek med två personer, men kärlek för vänner och familj är och kommer alltid vara det som betyder mest för mig!


För fan! Det är tur man är ensam ibland alltså! man slipper ju förstås en massa problem nu iaf! =) nu har man ju bara sig själv o tänka på, dock är de jobbigt just nu!!!

Knarkbajs hajsvajs fittor!

ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback