hat hat hat

2010-05-08 @ 14:23:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag kände jag den där känslan igen
Den känslan som tömmer mig på luft
ungefär som du andats in varje milimeter
av luften i mina lungor
och velat ta mig med våld

Känslan som inte går att beskriva i ord
ungefär som när du kysst mina skulderblad
fast ändå tvärtom
för inte ens tre liter hat är tillräckligt mycket
att stoppa min kropp full med
om det ska kunna mätas i samma grad

Känslan tynger mig längre ner
än vad som egentligen går
Kanske för att du skulle kunna kyssa mig
sådär som dom bara gör på film
Men det är bara inbillning
det känns som du proppat mig full med bläck
för att sänka mig så lågt du bara kan

Och om jag kunde
skulle jag slita känslan ur min kropp
och proppa dig full
gånger tolv

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback