Godnatt!

2010-05-18 @ 00:09:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snacka om att jag är trötter nu då!
Stack till Rebecca igår, trevligt värre o var där till ikväll!
O nu sitter jag bara ensam i mitt rum o tänker som vanligt!
Att man inte bara kan sluta tänka på en massa skit hela tiden...
Det går ju hur bra som helst när jag är med vännerna! När jag är ensam blir allt bara fanfanafna
aja

Borde nog sova så ja slipper tänka o få vara i min drömvärld istället där allting är bra! =) där jag är lycklig!
Aja snart jaevlar är det iaf lundakarnevalen, kommer bli supertrevligt ! =) seeeen e det snart SIESTA o jag har längtat i ett helt jävla år på det! =) Det kommer bli fett najs!
Speciellt när man är singel och fri! Tur man är det nu iaf ^^

Fast förstås saknar jag närheten och tryggheten med någon men men, vafan ja lever bara en gång inte fan ska ja fasta för någon för tidigt ! Hell no, måste leva livet först ju ^^

Aja godnatt innan ja däckar totalt alltså

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback