Fan söndag!

2010-05-02 @ 14:25:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja helgen har varit fin, valborg var trevligt=) Träffade en söt jaevel också :D puss på dig (A)
Igår blev det att fira Lottas födelsedag, de blev då tacos hemma hos henne GOTT GOTT! Sen massa snack o sånt shiet, sen blev det att dra oss till Höör där vi skulle bowla =) sjukt kul, men alldeles för kort tid att spela på egentligen =) Men tack tjejer de var trevligt!
Sen blev det B2 en sväng men jag var seg o trött så var inte på jätte humör där direkt tråkigt nog!
Sen sooov vii gott hemma hos Rebecca =)


Idag vet jag fan vad jag ska göra! E helt trött o helt seg som sagt! Skulle kanske träffa Bella, men frågan e fan om jag orkar åka någonstans idag, så jobbigt! :P

Längtar längtar efter dig du vackra människa =)


Aja nu e det slut med detta, tänker inte lägga mer tid på det.. det har redan förstört mycket i mitt liv! Orkar inte ta emot sånt och se sånt längre! det måste försvinna totally nu!
=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback