Biatch ! :)

2010-05-16 @ 18:21:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helgen har varit supertrevlig! =) trevlig sällskap helt enkelt!
Tack Emelie för ditt trevliga kalasparty i fredags! =)
O igår stack ja till Magda för att ha en lugn kväll tänkte jag mig, de slutade med vin o whiskey istället! HAHA, hade jävligt roligt iaf måste jag säga! =) Gratis fylla blev det javisst.... :P

Idag har martin varit hemma hos, han tog i sönder min kära vän! Min stol alltså?haha dålig stil alltså muppjaevel! :P neh de såg fan roligt ut alltså;)


Alltså det är rätt roligt att någon som så kallade älskade mig har slutat bry sig totalt om mig och vill inte ens se mig o har istället redan hittat en ny partner! Javisst vissa gör på de sättet väl att glömma människor och att slippa någon! Ja att hitta en ny är nog de enda sättet att glömma! Men jag bryr mig inte om att glömma det längre, för nu lever jag livet och kärleken kommer när jag väl är redo helt enkelt! För nu är jag långt ifrån redo för någon.....
Men det är konstigt detta tycker jag, aja jag e väl bara en i mängden som alltid! De fanns väl inget hos mig som var bra! aja ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback