Allt för dig ! :S

2010-05-09 @ 22:50:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det finns så mycket jag bara vill säga, som aldrig kommer bli sagt!
För jag borde inte, och det är det jobbiga...
Jag är rädd för livet, jag är rädd för det mesta just nu.
Det finns inte mycket som kan göra mig lycklig längre? :(
Jag önskar så mycket just nu, att allt detta skulle ha varit ogjort och att inget av detta hade hänt från första början... jag vill gå tillbaka till gymnasietiden då var de mesta ganska klart i min skalle iaf! Nu är de ändå inte mycket jag vill ?
Fan...

Snacka om att jag saknar hela gymnasietiden <3 Det var livet det! =)

Nej om man ska ta atarax nu så man slipper detta o kanske somnar istället....
Jag ska fan köpa en liten bok som jag kan skriva ner alla mina tankar istället så jag slipper detta helvete!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback