<3

2010-05-12 @ 13:23:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhopp gummisnopp!
Igår var jag i malmö igen med Frida =) Handlade lite till, inte bra för nu såg ja att ja inte hade mycket pengar kvar på kontot! fan typiskt mig!
Aja sen på kvällen drog jag till Phanna, umgicks o sånt trevligt sov där också :P.
Idag blir det party som fan för idag fyller sötnos Izabella år ;)!! Grattis :D


Fan vad jag hatar att jag alltid ska ha rätt om folk !!
Bra att man börjar glömma allt för det fanns inget hos dig som jag ville ha ändå!
Att man e så trög? att ja aldrig fattade från första början! Dumma mig!


Jag älskar mina närmsta vänner som fan, ni är betydelsefulla <3 bäst bäst bäst och jag kommer aldrig att lämna er för någon igen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback