Vad är meningen med livet ? :S

2010-03-29 @ 19:09:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej glada folk!
Jaha snart e denna dagen slut! o jag är sjukt trötter idag gaah!
Kunde knappt somna igårkväll, tusan det.
Fyfan idag har de varit en frurstrerad dag, mina tankar ville inte försvinna även när jag joobba, jag levde i mina egen värld.... Snurrig och förvirrad bland alla mina äckliga tankar och min ångest tar kål på mig....
JAg känner mig sjukt övergiven och ensam, jag vill inte o jag kan inte träffa någon kille/tjej! Tänker ändå bara på skit iaf !
JAg vet inte längre vad jag vill med mitt liv, jag balanserar på en liten tråd och länge till pallar jag verkligen inte! JAg ska och borde bara glömma allt som varit, men jag vill inte bara glömma allt det bra jag hade. Men måste verkligen för jag mår inte bra av det. Vill bara gråta ut i flera dagar, men det känns bara idiotisk det också. FAN!
Behöver sällskap, men måste även lära mig att vara ensam. Att kunna leva ensam är det starkaste man kan göra. för helvete, allt e bara skit men ändå inte :S  !

jag kan nog sitta i femtio år o bara skriva av mig, allt bara snurrar i min feta skalle..
ångest hit o dit vafan....
Jag blir arg på mig själv, du klarar dig så jävla bra utan mig! hur lyckas du med det? hade jag bra gärna velat veta, jag kan fan inte sluta tänka på dig en hel dag för du finns alltid där alltid ngt som ploppar fram, antingen minnen eller när man pratar me ngn :S

Jag behöver komma ifrån allt o alla snart, för vet inte hur o vad jag gör med mitt liv just nu! Finns det ens någon mening längre, jag har tappat all glöd som jag hade innan allt skedde. Jag vill bara somna in och aldrig vakna upp igen förens allting är bra igen. Men det lär ju inte heller hända, ska man gå i ide kanske?? Och se om någon saknar mig eller om någon märker att jag är borta!
JAg kan inte vara frisk som har alla dessa idiotiska tankar hela tiden i skallen! Livet kan fan inte bara stanna upp så här lätt, bara för något sånt här litet men ändå ngt så stort! jag blir förvirrad och ledsen över allting som händer just nu. finner ingen mening med detta, jag önskar verkligen att allting hade varit en dröm och att jag inte ens fanns i livet!



Imorgon ska jag till Kristianstad o ta en fika med vicki! var år o dar sedan så blir säkert trevligt =)
bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback