Toppen dag number two ;D

2010-03-31 @ 21:05:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Yeaah som ni ser, idag e det en fin dag också! även om vädert inte varit lika vacker! haha!
Haft en mycket bra dag på praktiken, dagen har gått snabbt! var hemma hos Rebecca igår o sov där tills idag =) Trevligt värre, åt sjukt goood mat, mums filibabba <3 gick till kära cooop o då köööpte vi ben and jerrys glass fyfan vad gott ! jag svääär ;D
Jag köpte även mig en XRAAAY! men den drack ja upp på nåra sekunder fuck face... Sen glodde vi film, den var jävla bra o rolig o så ja ni förstår va haha! flipphumööör fuck!

Imorgon kommer min efterlängtade man, alltså kan mitt liv bli bättre? nooowaaay!
Singel e fan fin fint! Har tänkt på en sak, att fyfan man är verkligen lyckligare som singel, man slipper alla äckliga bråk o besvär o tänka på vad man gör o tänka på vad sin partner gör alltså ännu värre, otrohet finns överallt ju ! vem kan man lita på nu för tiden ? INGEN!! NEJ VERKLIGEN INGEN! tyvärr så är de tråkigt att det ska vara så även om man älsklar ngn.... o efter varje förhållande eller kärlek eller ja ni fattar så försvinner allt ännu mer, alltså att man kan lita PÅ NGN.

Som sagt så ska ja iaf leva detta singellivet o ta vara på livet, jag har gott om tid att skaffa family. varför ha bråttom med ngt som kanske fuckar sig ändå, alla unga föräldrar ångrar nog lite ändå att de skaffa barn så tidigt, liksom de hade ja gjort iaf! kanske inte ångra barnet men ångra allt som man ville göra som man inte kunde pågrund av att man måste ta hänsyn till sitt barn osv osv!! YEEAH

amen fuuuck allt ja skrev försvann bara detta som va kvar o ja som skrev värsta fina o bra sakerna :O
så detta får duga för dagen. puss på er singel killar o tjejer ni e awesome! singel ska de va så länge man klarar av det =) Man ska kunna leva ensam

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback