Livet går vidare! =)

2010-03-16 @ 11:14:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Detta är svårt, men ja jag måste verkligen klara detta återigen. Att bli sårad så här djupt är inte det roligaste....

Jag hoppas iaf att detta går över till helgen iaf för då ska jag ha det väldigt roligt. Bodoni blir det då, har aldrig varit där förut så ska bli spännande att se vad det är för ställe. Jag har iaf bestämt mig för att ge upp hoppet om dig nu och oss för det hade ändå inte funkat, inte efter allt detta under dessa två dagar. Hoppas att mina känslor försvinner lika snabbt för dig som dina känslor försvann på några sekunder för mig?
Jag hatar att jag älskar dig fortfarande!!!!

Men men, livet är inte slut för att ett förhållande är slut, detta är kanske början på något nytt som är bättre än förr. Nu kan man iaf göra det man vill, resa, utbilda sig och kanske hitta en ny framtid istället. I innan ville jag det med , men då hade jag aldrig klarat vara ifrån dig men nu är man ju iaf tvungen ändå så då kan man lika bra göra något bra av situationen. Får se vad jag finner för ngt intressant att göra inom sin tid. =)

Inget bölaande mer för dig iaf blablabla, det är som jag skriver sen om de kommer sluta är en annan femma, men får iaf försöka!

Nej nu ska jag dra tolahoppsan saa ciaaaobella<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback