Hej hopp gummisnopp!

2010-03-10 @ 19:30:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej hopp gummisnopp! =)
Idag vaknade man upp med en förkylning som bara blir värre o värre :S, jobbigt värre och min lilla hals den kliar sönder?! gaah!
Har haft en ganska seg dag idag eftersom ja mestadels bara varit på golvet, tråkigt värre o så var de ju säkerligen också för att jag mådde dåligt!

Jeje imorgon blir det en roligare dag får jag hoppas på =)!!


Alltså seriöst jag vet fan inte var jag ska ta vägen, vad jag ska göra med mitt liv?
Utbildning? jatack men frågan är fan vad jag egentligen vill bli, det enda jag helt hundra vet är att jag vill arbeta med människor och ha fasta tider och få ett fast jobb?? vad fan ska man då söka för ngn utbildning?? TIPS TACK??? :D


Humpf, nej nu ska jag gloo film i min ensamhet :( buhääh.!

Jaaja hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback