Filmkväll igår, supertrevligt! :)

2010-03-06 @ 11:22:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan alla glada människor! =)
Om en timme ska jag ta tåget till Arlöv tha city, :P.....
Ska äntligen få träffa Vira ikväll, saknar den filuren.. ! :/

Igår var jag på en mysig liten filmkväll hemma hos Catta! Det blev först tacos som var sjukt gott men mäktigt så man orkar inte så mkt som man vill orka ju!! :P
Sen såg vi på tre filmer: Law Abiding Citizen, Shutter och Pelham 123. Jag tyckte mest om Law Abiding Citizen, den var mycket intressant och spännande och en jävligt smart snubbe i den också! =)
Tack flickor och två små pojkar för en sjukt trevlig kväll iaf! Och grattis i efterskott igen Catta! =)

Nu hör jag ett skratt från köket, verkar som om Tindra är här så får nog ta o gå ut och vara social!

Ciaobella!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback