En alldeles för snabb helg :(

2010-03-01 @ 20:02:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Oj oj oj oj vilken snabb jävla helg, som vanligt då alltså :(  ! SUCK!

I fredags var jag hos min älskling förstås, myspys <3.
I lördags blev de en snabb vistelse hemma, sen vidare ´hem till Alex, där var ju Petra occkså förstås... Där fixade vi en överaskningsfest till kära Mini... :D Eftersom hon fyllde år!!
De var sjukt god mat samt sjukt god daimtårta som Petra hade gjort! =).
De var sjukt kul att se Minis min när vi kom ut från toaletten, helt jävla förvånad o sjukt HAPPY!! Roligt att få göra människor glada någon gång iaf.
Sen drog vi till bowlinghallen o körde oss ett race, de var sjukt kul faktiskt. Senare tog vi oss till B2 o fortsatte att dricka! Tack alla för en trevlig kväll/natt!
Sen tog jag taxi me främlingar till Arlöv =)
 bara för tåget inte kom, o nu vet jag varför!

Tråkigt som fan att just du Helge skulle göra ngt sådant :(.
R.I.P! Man fattar verkligen inte att du är borta ! :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback