Ta mig tillbaka <3

2010-06-01 @ 11:57:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ohhhh, ta mig tillbaka till SIESTAN!
Saknar alla människor och stämningen, jag hatar att vara hemma nu fan!
Och snälla ge mig sommar? Det är fan juni och det märks dock inte....
Jävla pissväder! SOL TACK!

Ohh vissa människor man träffa på siestan kommer jag fan aldrig att glömma, tur att vissa kommer man nog att få träffa igen! Vissa gjorde lätt min dag underbarare än någonsin..!
Och snart så drar jag mig vidare till Sweden rock också, de kommer bli sjukt nice det!

Jag måste skaffa mig ett liv, palla datorer... Det suger med att sitta vid datorn men varför blir de ändå alltid att man sätter sig här när man inte har annat för sig?
Inte bra att vara ensam om dagarna, aja!
Musiken gör mina dagar bäst! Och mina minnen mina underbara minnen kommer aldrig försvinna! =)

Vet ni vad? jag sa innan jag drog till Siestan att jag inte skulle supa alla dagarna? gissa vad? ehh jag söp fan alla dagar självklart och jag klarade av det... haha fett nice! =)

Aja nu ska jag försöka hitta på me lite vettigare saker, dock så vill man fan inte kolla ut för då blir man ju fan deppig eller något!
Hum.
Hoppas ni får en superduper bra dag! kram o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback