Sweden rock snart kommer jag<3

2010-06-07 @ 16:35:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej
Jag har fan inte börjat packa ännu o kom nyligen hem från höör igen, var först på city gross med veronica o handlade hårfärg och annat smått o gott typ som parfym o deo! =) Till o med två parfymer och jag gillade dem skarpt. Jag ska lukta gott gott hela veckan lååång! ^^
Sen var jag med pappa på systemet o handlande lite alkohol inför sweden rock! Jaaa för detta året ska jag inte vara utan alkohol som förra! ;)
Aja längtar sönder som fan till i morgon iaf! Rock rock rock mera rock åt folket!
Får träffa massa godingar ohjaa!
=)

Pappa betala min sprit o tur fan e det! för jag hade inte råd till det =)
Måste snart börja packa, typ efter att jag har ätit sen blir de o packa senare blir det att färga håret, tänkte att jag får väl va lite extra fin inför sweden rock, även om det ändå inte kommer synas länge för mitt hår lär bli fett som fan efter nåra dagar! ^^

Ja man får ju hoppas man får sig ngt mys denna gången! Som på siesta där fick man en hel del godingar ju, mums!=)
Jag älskar livet, speciellt med festivaler runt omkring sig! =) Love it !
Jag hoppas ni alla får en super trevlig vecka som jag kommer få, man åker ju imorgon o e hemma igen på söndag! HAPPYFACE ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback