Super awesome helg;D

2010-06-28 @ 19:51:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måste bara säga att denna helgen varit helt fucking AWESOME!!!!
I fredags hade jag midsommarfest, sjukt jävla roligt hade jag iaf! god mat och gott sällskap, tack alla för att ni ville komma!!!
I lördags var jag sjukt äckligt SEG och TRÖTT men vi kom upp sen efter ett bra tag efter att ha sovit på golvet bredvid två tollar så sov jag ändå ganska ok eller njae kanske inte, sov fan inte ens fyra timmar, men gick o la mig på rummet sen på morgonen iaf!!!!! =) tur det.
Senare på kvällen  så körde Emelie, Bob, Putte Jonas och jag till malmö, förfestade utomhus sen drog vi till WONK! Hade helt jävla underbart roligt måste jag säga, även om jag var ganska full! Men fick iaf en gratis shot av bartendern;) han va vacker måste jag säga :D
Iaf ett minne för livet hela denna helgen...:D

Idag drog jag och veronica till Åhus och även Bella, där låg vi o stekte i solen och bara njöööt. och så badade vi förstås också UNDERBART VÄDER!! :D
Det jobbia med min dator e att tagenterna e sjukt sega för någon jaevel spillde tydligen alkohol på min dator I FREDAGS! FUCK YOOOOOOU !! gaaahh....

aja ni får ha de toppen !! =)
På lördag blir det WONK igen älskar fan ställlet<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback