Stjärnor!

2010-06-06 @ 20:08:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha då är snart denna helgen slut :/ ! Fast det gillar jag ändå för på tisdag morgon åker jag till Sweden rock festivalen för att jobba och festa o ha så jävla roligt helt enkelt! =)

I fredags var jag o festade i  hässleholm i hembygdsparken och måste säga att det var värt att dra dit denna gången för jag hade super trevligt! träffade härliga människor och bara satt o drack i solen. Kan de bli bättre? ja de kanske de kan men de var iaf sjukt super trevligt! =)
I lördags solade jag lite, segt var det fan. Men sen så kom Veronica o så grillade vi med min familj! =) sen drog hon o jag vidare till Höör på kvällen för att träffa tre trevliga killar!
Blev ute i ingenstans, soffor, värme, skratt, alkohol, eld, trevligt sällskap och en massa mys och till o med stjärnklarhimmel! =)
Som sagt de jobbiga efteråt var dock alla äckliga myggbett, har säkert fått 25 st! haha men e lätt värt det ^^

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som mig iaf ! =)
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback