Saknar SRF! :/

2010-06-15 @ 00:36:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jahapp då kom man hem i söndags från sweden rock festivalen, där jag jobbade för Tickster!
Hade en helt otroligt härlig vecka.... jobb, skratt, nya underbara vänner, alkohol och bra band! kan de bli bättre? ehhh jo vädert hade fan kunnat vara bättre.... ;)
Har hänt en hel del som jag inte orkar berätta! =) Men roligt har jag haft iaf, minne för livet! <3
Saknar det redan iaf! Och längtar tills nästa år som fan.

I söndags kom Bella till mig och sov hos mig till idag, myspys! =)

Och inatt ska jag sova ensam på väldigt länge, de kommer kännas väldigt konstigt alltså. :/
Ensamhet är inte riktigt min grej på kvällarna. ångest o grejer humpf! aja.
Mår ju i allafall bättre än innan så ska inte klaga =).

Jag saknar dock min bästa vän Phanna <3
Och även andra underbara vänner såklart!

Nu ska jag nanna riktigt gott <3
Och drömma mig bort till de bästa som finns för mig!

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback