Hässleholm Here I Come!

2010-06-04 @ 18:28:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha då var de fan fredagskväll nu då, i onsdags drog jag till Rebecca o har sovit där tills idag! =) Trevligt värre.

Igår grillade jag, rebecca, veronica, anna och lotta in eslöv! Sen drog vi o kolla på studenterna. Fatta att jag ville tillbaka till gymnasietiden o ta studenten ännu en gång. Minne för livet det fan!
Nu sitter jag färdig inför lite party i Hässlehåla, väntar bara på en seg liten Martin som ska hämta upp mig sen jaevla blir de o dricka vin i stora lass. Gott gott!
Vin har fan blitt gott nu, har druckit de en massa på sista tiden så inte så konstigt.

Ska träffa bästaste älskade putte också =) Kommer bli superduper trevligt in thaa park!
Ni får hade fett najs för de ska jag ha! Sover hos veronica i natt antagligen! todelooo pusshejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback