Wonk är bäst!!! :D

2010-07-13 @ 13:45:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhej....
Hoppas allt är bra med er för det är superbra med mig iaf =).
Haft en super trevlig vecka! =) Hänt något varje dag i princip. i torsdags drog jag till malmö för att träffa filippa, izabella, putte, sarah och anna. Satt på folketspark och hade det mys, till sist blev det att jag, izza, putte och filippa drog till systemet för att handla lite alkohol sen blev det party på köpet i parken. träffade massa trevligt folk osv osv. Trevligt värre iaf.
I fredags var jag sjukt seg så tänkte mest ta de lugnt bara förens vid halv nio på kvällen som mini skicka  ett sms o fråga vad jag gjorde, det blev att vi drog till kristianstadsdagarna. blev en nykter kväll och tackar fan för det.

I lördags var dagen jag alltid längtar efter, jag och putte skulle dra oss till malmö för att förfesta, tågen var inställda några timmar så bad mini att köra och hämta oss o köra oss vidare till malmö. och tacka fan för det annars hade vi kommit alldeles försent till malmö. men iaf vi drog till folketspark för att träffa izza o hennes vänner typ.... förfestade som fan, blev ganska lättpåverkad pågrund av denna sjuka värmen. :) .....
Sen blev det wonk såklart, tredje helgen i rad som jag var där. och måste bara säga att kvällen/natten var helt jävla underbart awesome.... =) hade sjukt roligt även om jag gick mestadels själv runder och snackade med allt och alla! Träffade en massa sweeeet folk som man träffat förr och även nya puddingar :) .

Jag blir seriöst helt jävla lycklig denna sommaren, börjar må riktigt toppen... och värmen är hur härlig som helst även om man svettas ihjäl men man ska inte klaga när väl solen steker en.

Idag blir det en lugn dag tänkte jag mig, men får se hur den slutar. :) om 6 dagar börjar jag jobba o slita i fyra veckor, kanske fler..... :) men härligt ska det allt bli faaan! =) Detta är typ mitt riktiga första jobb fan hahahah. känner mig helt kass ju. :P men men !

Nu ska jag kila ja de superfint people. pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback