Kanske?

2010-07-06 @ 14:28:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjosan! =)
Nu dunkar mina högtalare med Lars Winnerbäck = sjukt bra =).
Iallafall idag så mår jag toppen, och det gillar jag !!
Har städat undan lite på mitt rum, ska snart dammsuga skiten också.... Efter mina kära kompisar så har det blivit lite stökigt, får skylla på någon annan än mig själv ibland ;).
Om några timmar kommer Robert, kommer bli trevligt... Blir att kolla film o ha det superdupermys trevligt!! =)


Fyfan igår kväll hade jag en massa konstiga tankar, det var längesen jag hade dessa bajstankarna också ju så de var lite drygt. Men iallfall, nu börjar jag allt sakna den dära närheten igen och den där underbara tryggheten hos någon man verkligen älskar. Men men, det löser sig som alltid.. :)
Jag har mina vänner och det är dem som betyder sjukt mycket för mig!




vi gick långt här du och jag
kanske så långt vi kunde gå
kanske fanns ingen ärlig chans för oss
men jag ser det inte så.


Kram på er alla! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback