Hej hopp gummisnopp! =)

2010-07-19 @ 17:00:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj! =)
Helgen var superbrabäst, i lördags drog jag till folketspark o festade sen så drog jag, anna, jesper och tobias vidare till ribban.. där hade vi sjukt kul sen drog vi till T-bryggan o träffa massa killar. två av dem badade i havet. hade jag med gjort om ja hade haft handduk alltså;). sen sov jag hos anna, sjukt härligt behövde sova ut den dagen eftersom ja inte sovit mkt i fredagsnatt. sov när anna jobbade.=)

igår var jag med familjen, vi var i vollsjö och åt. sen drog vi vidare till farmor tog en glass o sånt bara.. =) sen drog vi vidare hem till malin en sväng o kolla deras hus, eller ja min familj kolla jag har ju redan sett det =) .

Idag hade jag min första jobbdag. =)
Det var trevligt och väldigt spännande, jobbade till kl 3, härligt att man får sluta när man städat klart. men ändå får betalt tills halv fyra ;).
Får ta hur mkt dricka som helst och mat, så de gillar jag skarpt! =)
Då har man iaf fyra veckor kvar på detta jobbet får hoppas man kanske får lite efteråt också=).....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback