Fredagsmys ! =)

2010-07-09 @ 16:33:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha ja, nu var det visst fredag... och jag är fan redan trötter.
Igår stack jag till malmö för att dra till folketspark med Putte, izabella, filippa,sara och anna. Fast anna var där typ i tio min bara haha. men roligt hade vi iaf!! =)
Blev att vi drack alkohol även om ja hade tänkt vänta tills idag, men som det ser ut nu så pallar jag nog inte ens dricka idag. tror jag väntar tills morgondagen istället för att festa till det rejält på wonk. då blir det tredje helgen i rad som vi drar dit. som sagt vi älskar stället, människorna och stämingen där. Har ni aldrig varit där så borde ni iallafall dra dit en runda och kolla läget? Men då får ni inte vara homofober bara, eftersom det är ett gayställe.

Fick en kille efter mig igår, och tillsammans blev vi black and white. han hade en supersöt son som är hur gullig och mysig som helst! =)
Aja måste bara tacka er alla igår för en supertrevlig torsdag.
HAHAHA och lilla putte mådde visst inte för bra på toan hemma hos izza sen, där decka han fint =)

Aja ni får ha de fettfint.
Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback