FAN!

2010-07-28 @ 16:43:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan hoppsan!
Jaha då var det ett tag sen jag skrev här, vetefan varför egentligen men har varit med vänner som fan så har blivit att ja inte orkat sitta vid datorn något.
men helgen var awesome även om det redan är onsdag så måste jag ju säga att min helg var fin iaf =).
i måndags drog jag mig till malmö för att ha en liten filmkväll med emelie, det slutade med att jonas också kom så vi blev vi tre. kollade på två filmer och de var bra. och mitt minne som sagt är ju självklart det sämsta så tänker inte ens försöka skriva namnet på filmerna. ;)......

igår efter jobbet var jag i eslöv en stund med bella, sen drog vi oss vidare till landskrona var vid havet o sen åt vi kebab o massa shiiiiet. trevligt var det iaf, sen  blev det att hon sov hos mig till idag. superbraaoo.

idag blir det en lugn dag, känner mig lite sliten faktiskt. ska fixa lite med mimmis tassar som ja ska tatuera in om mindre om en månad fan.... sen blir de film o mys... undrar när mina föräldrar kommer hem eftersom de är i helsingör med jessika,micke o tindra. blir väl att ja får hämta de också för de skulle ju tydligen dricka de små tomtarna. ^^

vet ni vad?
jag måste va sjuuuuuk, för ja börjar sakna kärleken, fuck fuck fuck ett rent helvete e det ju... helgerna e fina som singel men resten av tiden suger som singel fan!
aja ! ^^
har ändå inte tid me sånt trams fan.

undrar hur många gånger ja har skrivit fan i mitt liv haha...

aja ha de fett nice ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback