En hemlighet!

2010-07-20 @ 17:36:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åt nyligen jättegod lasagne, det är supergott... =)
har klarat av min andra dag på jobbet idag, duktig jag är =). Höhö....

har tagit ut min piercing ur näsan också. kände inte för att ha den längre, får se om man kanske en vacker dag tar ut sin läpp piercing också, fast den trivs jag så bra i så de vetefan. har iaf bytat till en liten stav nu för jag ville mest se hur det såg ut.

Har varit varmt ute idag, även om jag inte varit ute då solen tar som mest :( hade gärna solat o blivit brun nu men nu får man ju jobba varje dag istället. Men det behövs, vill ha erfarenheter och pengar och såklart något att göra om dagarna.

HAHA, vill ni veta vad jag gjorde igår? jag skrev upp alla ja hade haft sex med, sorglig nog glömmer man ju fan bort hälften. men tror jag har skrivit upp alla nu!!
humm... kom iaf på en till i natt som ja måste skriva upp förstås. ;)
Sen trodde jag att jag skulle kunna lyckas skriva vilket år jag hade med alla, jo eller hur lyckades med de första och sista bara. så jag gav faktiskt upp... det är ändå sex år , tror inte jag kommer ihåg det då nej.

Ikväll blir det en lugn kväll känner jag, jag gillar faktiskt o vara ensam ibland och bara ta det lugnt.. det var längesen jag gjorde det så känns superbra nu, men efter ett tag lär jag ju vilja vara med andra som förr . men nu klarar jag mig fint ensam iaf som tur e. =)

Ciaobella!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback