Bo01 =)

2010-07-17 @ 17:33:58 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej hej, hoppas ni mår sjukt bra eller iaf bättre än mig....
Jag e sjukt seg idag och får väl allt skylla mig själv som vanligt men det var lätt värt det....

Igår var nog den sjukaste o galnaste kvällen/natten för mig på väldigt länge....
Var sjukt packad, spydde till o med o de händer inte mig speciellt så ofta ! HAHA.
Jag kommer fan ihåg allt iaf o de e de som e bäst. =)

Ja vad ska man säga, var först på förfest hemma hos Emelie med Erica och Anna. super trevligt.
sen gick vi till västra hamnen, ont i mina fötter nu som faaaaaaaaaaaaaaaaan.
en massa vin gick ååt och ikväll blir det mer vin för ska till malmö ikväll igen , på serious fun. =)
Lite kortfattat om kvällen/natten, kyssar så in i helvete, sjukt härliga människor, superfylla, spya, äcklig bajs, kåthet, skit i håret så in helvete, låg bland buskar o skit men mys var det, blåmärken, rivmärken, vattenpipa osv osv osv... :) nattamaten var fett god.

vill ni veta vad jag med gjorde? hahhaha helt sinnes, emelie drog ju hem innan mig.. så jag kom inte in i hennes lägenhet, trodde ja fick sova på gatan. liftade två gånger med främlingar, gick väldigt bra de var trevliga som tur va =) sov istället hemma hos snälla Zebastian o snacka om tur att ja träffade honom annars vetefan var ja hade deckat? hahha....behövde inte betala killen som körde mig enda till limhamn från emelie=) supersnäll o han va helt så rädd om mig, han va en snygg väktare =).
Deckade vid fem ungefär, vakna vid åtta tiden så är supertrött IDAG! men men ska inte klaga....
minnesvärd natt helt enkelt =).

nu ska ja äta något för jag e superhungrig, mår illa på köpet!
Ciao babies..;)

Kommentarer

Postat av: Neni

Bra att du hade en bra kväll C:

2010-07-18 @ 00:28:02
URL: http://xcuebin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback