<3 Livet

2010-07-05 @ 21:14:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Men hejsan gott folk!
Fan vad jag har varit upptagen senaste tiden då:O, trodde inte att det var en hel vecka sen jag skrev sist... men vad fel man kan ha ibland då! Jag skyller på att tiden har gått för snabbt och för att jag har umgåtts med en massa kompisar och njutit av solen! =) En ganska bra anledning tycker jag för att inte ha skrivit något.
Men iallafall det har hänt en hel del på sista tiden iallafall kan väl skriva lite kortfattat ;).

I torsdags:
Viggos med mina supertrevliga tjejer där vi åt goda hamburgare, snackade och njöt av den goda maten. Drog senare vidare till Eslöv, till grappa för att ta oss något att dricka och för att sitta och njuta av kvällsvärmen.

I fredags:
Bella kom och vi umgicks, njöt av solen återigen.... på kvällen drog vi till malmö, folkets park för att umgås med Emelie, Jennie och Bob osv osv ;)..... Jag var nykter, duktiga jag... tog dock kanske tre klunkar öl. Men jag kunde hålla mig borta från frestelsen iaf.
Sen drog vi vidare till en lägenhet o där festade resten vidare, vi drog ganska tidigt iaf! =)

I lördags:
Jaaa då drog jag, Bella och Putte till Malmö, för att gå på Minas tatueringsstudioinvigning =)
Jag bokade en tid för tatuering =) glad är jag för det! :P
Sen drog vi till en gräsplätt och drack som fan i typ tre timmar, hade supertrevligt förutom en liten småfull jaevel hahahah! :P
Sen drog vi till Wonk, träffa som vanligt nice folk... dansa dock inte så mkt men men! Trevligt var det iaf =) Och jag tackar Putte för det:P.

Igår:
Hade jag och putte filmkväll, kollade på nästan tre filmer men de flesta var kassa. plus att vi var dödligt trötta på köpet bara för vi inte hade fått tillräckligt med sömn i lördagsnatt då vi sov hos en jaevel ;).

Idag har jag fått sommarjobb =)
börjar om två veckor, kommer bli awesome och är alltid en bra början inför arbetslivet!

Imorgon kommer min söta Robert, viii ska ha filmkväll och ha de supertrevligt så det så ! ;)
Neh nu ska jag kolla på BECK!
Ha det super fint...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback